Українська мова
Увага!!! Результати виконаних завдань потрібно відсилати у вайбер +380982671686, або на ел. пошту irresis2105e@gmail.com
16.03.2020 Понеділок
18.03.2020 Середа
Тема: Уживання прикметників у прямому і переносному значеннях (ст.125-126)
Синонімами звичайно бувають різнокореневі слова, хоча є синоніми, які мають спільний корінь, але різняться між собою значеннєвими або стилістичними відтінками: славний, славетний, уславлений; братній, братський, братерський, побратимський; заклик, поклик, клич; темрява, темінь, темнота, тьма, пітьма; змбвчати, промдвчати, перемовчати, помдвчати; єднатися, з'єднуватися, поєднуватися, об'єднуватися.
Урок розвитку зв'язного мовлення
Тема: Складання тексту-опису "Соняшник"
Завдання виконувати у синьому зошиті з розвитку мовлення (хто його має вдома), ті учня які здавали зошит, ті виконуєютьписьмову частину завдань у робочий зошит
1. У підручнику ст.128 впр.308 прочитати загадку і відгадати
2. Виконайте завдання 1, 2, 3 усно з синього зошита (фото нижче)
3. Запишіть власний текст опис "Соняшник"
Тема: Уживання прикметників у загадках
Переглянути відео-урок за посиланням Уживання прикметників в загадках
1) Прописати каліграфічно словникове слово абрикос
2) Виконати письмово впр.309 на ст.128-129
3) Впр.310 ст.129 письмово
Д/з Впр.311 ст. 129 письмово
Тема: Уживання прикметників в описах. Змінювання прикметників за родами в сполученні з іменниками.
1) Пригадай (усно дай відповіді на запитання)
Поміркуй: якою є роль прикметників у мовленні.
2) Впр.312 ст.130 Усно (Потрібно прочитати назви перших весняних квітів і дібрати до них прикметники, які вказують на колір, розмір, форму)
3) Впр. 313 ст.130 Письмово (Доберіть заголовок, спишіть текст і підкресліть прикметники, якими описані квіти) Підкреслювати прикметник слід хвилястою лінією.
Щоб визначити рід прикметника потрібно визначити рід іменника з яким він уживається. Прикметник вживається у тому самому роді, що й іменник.
5) Впр.315 ст.131 Письмово (Виписати іменники та зв'язані з ними прикметники за зразком)
Д/З Впр.316 ст.131 Прочитати текст та слова для довідки. Списати перший абзац уставляючи слова з довідки, визначити рід підкреслених іменників і зв'язаних із ними прикметників.
01.04.2020 Середа
Тема: Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення прикметників.
1) Обов'язково переглянути відео-урок за посиланням Змінювання прикметників за родами
2) Письмово впр.318 ст.132
3) Усно впр.319 ст.132
4) Усно впр.321 ст.133
5) Опрацювати усно впр.322 ст.133
6) Усно впр.323 ст.135
Д/з Письмово впр.324 ст.135 + Вивчити два правила на ст. 133
03.04.2020 П'ятниця
Урок розвитку зв'язного мовлення
Тема: Написання тексту-міркування на основі тексту-розповіді.
У робочому зошиті число і тема, усі завдання додаю на фото
У підручнику сторінка 136, прочитати текст "Добра синичка"
06.04.2020 Понеділок
Тема: Змінювання прикметників за числами в сполученні з іменниками
1) Повторіть правило на ст. 134, та пригадайте які родові закінчення мають прикматники в однині, яке закінчення мають прикметники в множині?
Переглянути відео за посиланням Змінювання прикметників за числами в сполученні з іменниками
2) Виконайте впр.328 на ст.137 письмово
3) Впр.329 на ст.137 (запишіть за зразком лише дві назви птахів), прочитайте і запам'ятайте правило на ст.138
4) Вправа 330 письмово (перший абзац)
Д/з Впр.331 ст.138 письмово + пройти тест (повторення вивченого про іменник та прикметник) Тест
08.04.2020 Середа
Тема: Дієслово як частина мови
1) Переглянути відео за посиланням Дієслово
2) Впр. 336 на ст.140 (всі завдання), прочитати правило
3) Впр.337 (спишіть 1-ий абзац та підкресліть дієслова двома рисками; поставте питання до виділених, у тексті , дієслів, та усно доведіть, що вони стоять у початковій формі)
Д/з Вивчити правило на ст. 141, повторити правило на картинці
впр.338 письмово, вивчити написання словникового слова - очерет
10.04.2020 П'ятниця
Тема:Зв'язок дієслова з іменником у реченні
Переглянути відео за посиланням
Зв’язок дієслова з іменником у реченні
1) Впр. 340, 341 ст. 142-143 Письмово
2) Вибіркове списування
Д/з впр. 342 письмово + повторити правила з минулого уроку
13.04.2020 Понеділок
Тема: Дієслова-антоніми
Каліграфічна хвилинка
Кк пі ти
кипіти
Переглянути відео за посиланням Дієслова антоніми, синоніми
1.- На які питання відповідають дієслова в початковій формі? (Правило на с. 141.)
- З якою частиною мови пов'язані дієслова в реченні?
- Які слова називаємо антонімами? (протилежні за значенням)
2) Виконай письмово впр.344, ст.144 (постав питання до дієслів…)
Зразок: (що зробити) заплющити очі;
3. Прочитай текст впр. 345. Випиши з тексту дієслова-антоніми (протилежні за значенням) парами та утворіть від виділеного дієслова спільнокореневі слова, які відповідають на питання хто?, який?
Д/з Впр.346 на ст.146 письмово, запамятати написання словникового слова кипіти.
14.04.2020 Середа
Тема: Дієслова-синоніми
Пригадай, які слова називаються синонімами? (Синоніми — це слова, що звучать по-різному, але мають спільне основне лексичне значення.)
Наприклад: говорити- казати, сперечатись, зауважити ...
2) Вправа 351, ст. 147.
- Прочитай слова першого абзацу.
- Склади і запиши речення зі слів першого абзацу тексту. Підкресли дієслова.
Д/з Добери і запиши синоніми до поданих дієслів (користуйся словами з довідки)
Урок розвитку зв'язного мовлення
1) Перегляньте відео за посиланням, обов'язково!Часи дієслів
2) Опрацювати правило на сторінці 149, вивчити правило
3) Виконати письмово завдання вправи 353 ст. 148-149
4) Впр. 354 письмово
5) Повторити правило на ст.141, виконати письмово впр. 355 ст.149-150
Д/з впр.356 + вивч. правило ст.149
2) Прочитати, та запам'ятати правило на ст.153
3) Впр.365 Виписати підкреслені дієслова, поставити до них запитання, написати яку дію вони означають
4) Впр.366 письмово
Д/з Впр.367 письмово + вивчити правило + повторити все про дієслово
27.04.2020 Понеділок
Тема: Спостереження за влучним добором дієслів автором тексту для змалювання подій, явищ
1) Вправа 368 ст. 154 письмово
2) Вправа 370 ст. 155 письмово, прописати по одному рядочку слова із рамочок, скласти з ними речення і записати їх.
Д/з Вправа 371 ст.156 письмово
29.04.2020 Середа
Тема: Написання не з дієсловами
Переглянути відео за посиланням Не з дієсловами
1) Впр.372 ст. 156 Випішіть дієслова з не.
Прочитайте правило
2) Впр.373. Спишіть 1-ше речення, підресліть головні члени речення. Випишіть дієслова з не.
Д/з Впр. 374 письмово + вивчити правило (схема звуко-буквенного аналізу на форзаці підручника)
Урок розвитку зв'язного мовлення
Тема: Складання висловлювання про прочитаний твір
15.05.2020 П'ятниця
Тема:Повторення. Речення.
1) Повтори та пригадай правила на сторінках 27-38 у підручнику
2) Пройди тест за посиланням Тест
20.05.2020 Середа
Тема: Будова слова
22.05.2020 П'ятниця
Урок розвитку зв'язного мовлення
Складання привітання до Дня матері
Виконайте письмово у зошитізавдання 4 (створіть власне привітання до Дня матері і запишіть його)
25.05.2020 Понеділок
Тема: Що ми знаємо про частини мови?
1) Перегляньте навчальне відео за посиланням
Самостійні частини мови
Впр. 399 усно
Д/з Впр. 400 письмово
27.05.2020 Середа
Переглянути відео за посиланням Відео
Розгадайте ребуси, запишіть відгадки, вкажіть частину мови
16.03.2020 Понеділок
Доброго дня!
Тема: Прикметник як частина мови
У підручнику сторінки 123-124 впр. 294-296
1. Усно. Пригадай, які слова називають іменниками.
- Якого роду бувають іменники?
- Як визначити рід іменника?число?
- Які відмінки іменниками Ви знаєте?
2. Провідміняйте іменник земля (письмово)
3. Вивчити правило на сторінці 123
4. Виконати вправу 124 на сторінці 123
5. Вправа 295
Прочитати текст розкриваючи дужки.Списати 1-ий абзац. Підкреслити прикметники та іменники, з якими вони пов'язані.
Д/з впр. 296 на сторінці 124.
Спишіть останній абзац вправи 295, розриваючи дужки. Усі прикметники підкресліть хвилястою лінією.
18.03.2020 Середа
Тема: Уживання прикметників у прямому і переносному значеннях (ст.125-126)
Прочитайте вірш. Знайдіть прикметники.
Бджілки золотисті
В квітах літають,
Роси перлисті
З трав опадають.
М. Рильський
— У якому значенні вжито прикметники?
— Доберіть до іменників бджілки і роси прикметники в прямому значенні.
— На сьогоднішньому уроці ми будемо спостерігати за прикметниками, які вживаються в прямому і переносному значенні.
Вправа 300 ст. 125 (усно)
Вправа 301 письмово
— Прочитайте текст, розкриваючи дужки.
— Спишіть перший абзац. Підкресліть головні слова в словосполученні. До виділених іменників доберіть прикметники. Запишіть словосполучення.
— Підкресліть головні слова в словосполученнях.
Рекомендую до перегляду відео
Рекомендую до перегляду відео
Д/з
Вправа 302 (с. 126).
— Прочитайте словосполучення.
— Запишіть словосполучення у дві колонки: у першу — з прикметниками, ужитими в прямому значенні, у другу — з прикметниками, ужитими в переносному значенні.
— Складіть два речення з двома словосполученнями, у яких прикметник уживається в переносному значенні.
20.03.2020 П'ятниця
Тема: Прикметники-антоніми. Прикметники-синоніми
1. Рекомендую до перегляду відео Прикметник. Прикметник як частина мови: значення, морфологічні ознаки
2.Переглянути відео, назвати синоніми і антоніми Казка про синоніми та антоніми
3. Пригадати які слова називають синонімами і антонімами.
Синоніми — це слова, що звучать по-різному, але мають спільне основне лексичне значення.
Синонімами звичайно бувають різнокореневі слова, хоча є синоніми, які мають спільний корінь, але різняться між собою значеннєвими або стилістичними відтінками: славний, славетний, уславлений; братній, братський, братерський, побратимський; заклик, поклик, клич; темрява, темінь, темнота, тьма, пітьма; змбвчати, промдвчати, перемовчати, помдвчати; єднатися, з'єднуватися, поєднуватися, об'єднуватися.
Антоніми — це слова, що мають протилежне значення.(пари слів із протилежним значенням). Наприклад: мир — війна, життя — смерть, гострий — тупий, радіти — сумувати, за — проти.
4. Виконати письмово впр. 304 ст. 127
5. Виконати письмово 305 ст. 127
Д/з впр. 306, 307 (3-4 речення скласти і записати зі словами вправи 306)
23.03.2020 Понеділок
Урок розвитку зв'язного мовлення
Тема: Складання тексту-опису "Соняшник"
Завдання виконувати у синьому зошиті з розвитку мовлення (хто його має вдома), ті учня які здавали зошит, ті виконуєютьписьмову частину завдань у робочий зошит
1. У підручнику ст.128 впр.308 прочитати загадку і відгадати
2. Виконайте завдання 1, 2, 3 усно з синього зошита (фото нижче)
3. Запишіть власний текст опис "Соняшник"
25.03.2020 Середа
Тема: Уживання прикметників у загадках
Переглянути відео-урок за посиланням Уживання прикметників в загадках
1) Прописати каліграфічно словникове слово абрикос
2) Виконати письмово впр.309 на ст.128-129
3) Впр.310 ст.129 письмово
Д/з Впр.311 ст. 129 письмово
30.03.2020 Понеділок
Тема: Уживання прикметників в описах. Змінювання прикметників за родами в сполученні з іменниками.
1) Пригадай (усно дай відповіді на запитання)
- Що називає прикметник?
- На які питання відповідають прикметники?
- З якою частиною мови зв'язаний прикметник у реченні?
Поміркуй: якою є роль прикметників у мовленні.
2) Впр.312 ст.130 Усно (Потрібно прочитати назви перших весняних квітів і дібрати до них прикметники, які вказують на колір, розмір, форму)
3) Впр. 313 ст.130 Письмово (Доберіть заголовок, спишіть текст і підкресліть прикметники, якими описані квіти) Підкреслювати прикметник слід хвилястою лінією.
4) Перегляньте відео за посиланням Змінювання прикметників за родами в сполученні з іменниками
Запам'ятай!!!
Прикметники змінюються за родами тільки в однині!Щоб визначити рід прикметника потрібно визначити рід іменника з яким він уживається. Прикметник вживається у тому самому роді, що й іменник.
5) Впр.315 ст.131 Письмово (Виписати іменники та зв'язані з ними прикметники за зразком)
Д/З Впр.316 ст.131 Прочитати текст та слова для довідки. Списати перший абзац уставляючи слова з довідки, визначити рід підкреслених іменників і зв'язаних із ними прикметників.
01.04.2020 Середа
Тема: Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення прикметників.
1) Обов'язково переглянути відео-урок за посиланням Змінювання прикметників за родами
2) Письмово впр.318 ст.132
3) Усно впр.319 ст.132
4) Усно впр.321 ст.133
5) Опрацювати усно впр.322 ст.133
6) Усно впр.323 ст.135
Д/з Письмово впр.324 ст.135 + Вивчити два правила на ст. 133
03.04.2020 П'ятниця
Урок розвитку зв'язного мовлення
Тема: Написання тексту-міркування на основі тексту-розповіді.
У робочому зошиті число і тема, усі завдання додаю на фото
У підручнику сторінка 136, прочитати текст "Добра синичка"
06.04.2020 Понеділок
Тема: Змінювання прикметників за числами в сполученні з іменниками
1) Повторіть правило на ст. 134, та пригадайте які родові закінчення мають прикматники в однині, яке закінчення мають прикметники в множині?
Переглянути відео за посиланням Змінювання прикметників за числами в сполученні з іменниками
2) Виконайте впр.328 на ст.137 письмово
3) Впр.329 на ст.137 (запишіть за зразком лише дві назви птахів), прочитайте і запам'ятайте правило на ст.138
4) Вправа 330 письмово (перший абзац)
Д/з Впр.331 ст.138 письмово + пройти тест (повторення вивченого про іменник та прикметник) Тест
08.04.2020 Середа
Тема: Дієслово як частина мови
1) Переглянути відео за посиланням Дієслово
2) Впр. 336 на ст.140 (всі завдання), прочитати правило
3) Впр.337 (спишіть 1-ий абзац та підкресліть дієслова двома рисками; поставте питання до виділених, у тексті , дієслів, та усно доведіть, що вони стоять у початковій формі)
Д/з Вивчити правило на ст. 141, повторити правило на картинці
впр.338 письмово, вивчити написання словникового слова - очерет
10.04.2020 П'ятниця
Тема:Зв'язок дієслова з іменником у реченні
Переглянути відео за посиланням
Зв’язок дієслова з іменником у реченні
1) Впр. 340, 341 ст. 142-143 Письмово
2) Вибіркове списування
— Прочитайте текст. Випишіть головні
члени речення (підмет і присудок), ставлячи питання від підмета до присудка.
У траві роса виблискує сріблом.
Вітаються з тобою білі голівки ромашок. Червоно вабить конюшина. Під кущем
глоду вихитується ніжна шипшина. (За О. Десняком)
Зразок: роса (що робить?) виблискує;
— Якою частиною мови виражені
підмети?
— А що ви можете сказати про
присудки?
— На які питання відповідають
дієслова?
Д/з впр. 342 письмово + повторити правила з минулого уроку
13.04.2020 Понеділок
Тема: Дієслова-антоніми
Каліграфічна хвилинка
Кк пі ти
кипіти
Переглянути відео за посиланням Дієслова антоніми, синоніми
1.- На які питання відповідають дієслова в початковій формі? (Правило на с. 141.)
- З якою частиною мови пов'язані дієслова в реченні?
- Які слова називаємо антонімами? (протилежні за значенням)
2) Виконай письмово впр.344, ст.144 (постав питання до дієслів…)
Зразок: (що зробити) заплющити очі;
3. Прочитай текст впр. 345. Випиши з тексту дієслова-антоніми (протилежні за значенням) парами та утворіть від виділеного дієслова спільнокореневі слова, які відповідають на питання хто?, який?
Д/з Впр.346 на ст.146 письмово, запамятати написання словникового слова кипіти.
14.04.2020 Середа
Тема: Дієслова-синоніми
Пригадай, які слова називаються синонімами? (Синоніми — це слова, що звучать по-різному, але мають спільне основне лексичне значення.)
Наприклад: говорити- казати, сперечатись, зауважити ...
1) Вправа
350, ст. 147.
—
Спиши
текст.
—
Добери і запиши синонім
до підкресленого дієслова (мешкала).
—
Добери антоніми до виділених слів, запишіть парами.
( Наприклад, здаля — зблизька).
— Навіщо в нашій мові вживаються дієслова-синоніми? (відповідь усно)
2) Вправа 351, ст. 147.
- Прочитай слова першого абзацу.
- Склади і запиши речення зі слів першого абзацу тексту. Підкресли дієслова.
Д/з Добери і запиши синоніми до поданих дієслів (користуйся словами з довідки)
Думати
- ..., ..., ...
Йти - ..., ..., ...
Бігати - ..., ..., ...
Тремтіти - ..., ...
Схопити - ..., ...
Гриміти - ..., ...
Йти - ..., ..., ...
Бігати - ..., ..., ...
Тремтіти - ..., ...
Схопити - ..., ...
Гриміти - ..., ...
Слова для довідки:
мислити, брести, чимчикувати, труситися, ганяти, чалапати, гасати, дрижати, летіти, метикувати, піймати, гуркотіти, зловити, рокотати, міркувати.
17.04.2020 П'ятниця
Урок розвитку зв'язного мовлення
Запишіть у робочий зошит (або друкований) складений вами зачин та кінцівку (пропустіть між ними рядок)
22.04.2020 Середа
Тема: Змінювання дієслів за часами
Тема: Змінювання дієслів за часами
1) Перегляньте відео за посиланням, обов'язково!Часи дієслів
2) Опрацювати правило на сторінці 149, вивчити правило
3) Виконати письмово завдання вправи 353 ст. 148-149
4) Впр. 354 письмово
5) Повторити правило на ст.141, виконати письмово впр. 355 ст.149-150
Д/з впр.356 + вивч. правило ст.149
24.04.2020 П'ятниця
Тема: Дієслова що виражають незавершену і завершену дію
Переглянути відео за посиланням Дієслова що виражають незавершену і завершену дію
Тема: Дієслова що виражають незавершену і завершену дію
Переглянути відео за посиланням Дієслова що виражають незавершену і завершену дію
1) Вправа 364 ст. 152 письмово за зразком
2) Прочитати, та запам'ятати правило на ст.153
3) Впр.365 Виписати підкреслені дієслова, поставити до них запитання, написати яку дію вони означають
4) Впр.366 письмово
Д/з Впр.367 письмово + вивчити правило + повторити все про дієслово
27.04.2020 Понеділок
Тема: Спостереження за влучним добором дієслів автором тексту для змалювання подій, явищ
1) Вправа 368 ст. 154 письмово
2) Вправа 370 ст. 155 письмово, прописати по одному рядочку слова із рамочок, скласти з ними речення і записати їх.
Д/з Вправа 371 ст.156 письмово
29.04.2020 Середа
Тема: Написання не з дієсловами
Переглянути відео за посиланням Не з дієсловами
1) Впр.372 ст. 156 Випішіть дієслова з не.
Прочитайте правило
2) Впр.373. Спишіть 1-ше речення, підресліть головні члени речення. Випишіть дієслова з не.
Д/з Впр. 374 письмово + вивчити правило (схема звуко-буквенного аналізу на форзаці підручника)
04.05.2020 Понеділок
Урок розвитку зв'язного мовлення
Тема: Складання висловлювання про прочитаний твір
Читаємо текст у підручнику ст. 151
Письмово виконуємо лише завдання 4, у робочих зошитах
Результати виконаних завдань потрібно відсилати у вайбер +380982671686, або на ел. пошту irresis2105e@gmail.com
06.05.2020 Середа
06.05.2020 Середа
Контрольна робота
Перевірка мовних знань і вмінь з теми "Частини мови"
Пройдіть контрольний тест за посиланням Тест
Пройдіть контрольний тест за посиланням Тест
08.05.2020 П'ятниця
Тема: Закріпленя й узагальнення вивченого
Тема: Закріпленя й узагальнення вивченого
1) Пригадай як пишеться не з дієсловами, та виконай впр. 375, 376 на ст. 157-158
Д/з Впр.377 письмово
13.05.2020 Середа
Тема: Повторення. Мова і мовлення. Текст
Тема: Повторення. Мова і мовлення. Текст
1) Повтори та пригадай правила на сторінках 5-9 у підручнику
2) Пройди тест за посиланням Тест
3) Переглянути відео за посиланням Повторення вивченого про текст
4) Вправа 394 письмово (записати лише номер питання та літеру - відповідь)
Д/з Впр.395 письмово
15.05.2020 П'ятниця
Тема:Повторення. Речення.
1) Повтори та пригадай правила на сторінках 27-38 у підручнику
2) Пройди тест за посиланням Тест
Д/з. Запишіть у зошит по 2 речення (розповідних, питальних, спонукальних), позначте в них головні члени речення.
18.05.2020 Понеділок
Контрольний диктант
Контрольний диктант
Доброго дня, сьогодні ми з Вами пишемо контрольний диктант. Його потрібно виконати на окремому подвійному аркуші в лінію / косу лінію.
Зразок оформлення:
Прізвище та ім'я учня
18 травня
Контрольна робота
Диктант
Контрольна робота
Диктант
Весна в лісі
Далі слухаємо текст диктанту і виконуємо роботу. Для цього перейдіть за посиланням Диктант
Фото виконаних робіт прошу надіслати мені у вайбер +380982671686, або на ел. пошту irresis2105e@gmail.com
Тема: Будова слова
1. Пригадайте будову слова. Перегляньте матеріал
підручника: ст.50-56.
Виконайте тести на ст.165, вправа 397.
2.Поміркуйте:чи будуть слова біла, білка спільнокореневі? Прочитайте рядки слів.
• білка, білочка, біла, білченя;
• білка, білочка, білчина, білченя;
• біла, забіліла, білизна;
• білити, білизна, білизна (з різними наголосами),
білок.
Назвіть корені слів. Що ви помітили?
Висновок . Корені звучать однаково, але значення
мають різне, тому ці слова не спільнокореневі.
3. Пригадайте алгоритм визначення кореня.
• Дібрати спільнокореневі слова.
• Визначити спільну частину цих слів, тобто корінь.
• Виділити корінь умовною позначкою.
- Що таке корінь?префікс? суфікс? закінчення?
основа слова?
- Чи завжди можна вважати слова спорідненими,
якщо корені слів звучать однаково?
4.Д/з Ст.166, вправа 398
Урок розвитку зв'язного мовлення
Складання привітання до Дня матері
Виконайте письмово у зошитізавдання 4 (створіть власне привітання до Дня матері і запишіть його)
25.05.2020 Понеділок
Тема: Що ми знаємо про частини мови?
1) Перегляньте навчальне відео за посиланням
Самостійні частини мови
Впр. 399 усно
Д/з Впр. 400 письмово
27.05.2020 Середа
Переглянути відео за посиланням Відео
Розгадайте ребуси, запишіть відгадки, вкажіть частину мови














Коментарі
Дописати коментар