Математика
Увага!!! Результати виконаних завдань потрібно відсилати у вайбер +380982671686, або на ел. пошту irresis2105e@gmail.com
16.03 2020 Понеділок
Доброго дня, усім учням 3 класу.
Пропоную Вашій увазі матеріали для дистанційного навчання.
Тема уроку: Правило ділення суми на число. Задачі з буквенними даними. Задачі на ділення суми на число.
У підручнику сторінки 118-119, # 752-760
#752 Опрацювати усно, правило вивчити.
#753 Виконайте обчислення письмово
Зразок:(24+28):4=24:4+28:4=6+7=13
#754 Знайдіть значення виразу
Зразок: Якщо t=12 то, (t+8):2=
#755 Розв'яжіть задачу (задача подібна до #752)
Д/3 #759,760 на сторінці 119
17.03.2020 Вівторок
Тема: Ділення двоцифрового числа на одноцифрове (26:2). Задачі на подвійне зведення до одиниці. Розв'язування простих задач способом складання рівняння
У підручнику сторінки 119-122
#761 усно, розглянути як виконали ділення. ВИВЧИТИ правило на с. 119
#762 письмово
#764 письмово
#767 усно
Д/з #768,769
Сторінка 120 #770 усно, вивчити правило.
# 771 Обчислити тільки 78:6=
60:5=
95:5=
84:6=
# 772 письмово
#775 письмово
Д/з # 778 (перші три приклади)
18.03.2020 Середа
Тема: Ділення двоцифрового числа на одноцифрове (39:3, 42:3). Ділення трицифрового числа на одноцифрове (112:7). Задачі на подвійне зведення до одиниці. Задачі з буквенними даними.
У підручнику сторінки 122-124
№ 780 обчислити усно
№781 письмово за зразком
Зразок: 52:4=(40+12):4=40:4+12:4=10+3=13
№782 письмово
№783 письмово
Д/з № 787,785
Ділення трицифрового числа на одноцифрове (112:7)
Правило:
Щоб виконати ділення трицифрового числа на одноцифрове потрібно:
1) розкласти трицифрове число розкласти на розрядні доданки;
2) поділити на це число кожен розрядний доданок, а одержані частки додати.
Наприклад: 112:7= (70+42):7=70:7+42:7=10+6=16
№ 790 письмово
№ 791 письмово (лише 3 вираз)
Зразок: Якщо а=9, то 135:а+68=
№ 793 письмово (якщо k=230)
Д/з №798. 797
Пройти тест на платформі на урок, натисніть тут Тест
або за цією ссилкою
https://naurok.com.ua/test/start/53567
Для проходження тесту введіть Код доступу968397
для тих хто не зможе зайти на платформу на урок, я вищлю тест в іншому форматі (кому це потрібно буде, напишіть або зателефонуйте мені)
20.03.2020 П'ятниця
Тема: Вивчені випадки ділення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове. Рівняння в яких один з компонентів є числовим виразом. Задачі з даними які перебувають у пропорційній залежності.
№799 усно
№ 800 Ст.124 письмово
№ 801 ст.124 письмово лише другий стовпчик
№ 803 письмово
Д/з № 805, 806
23.03.2020 Понеділок
Тема: Ділення круглого числа на одноцифрове число (120:3). Задачі на розкриття змісту ділення
№ 807 ст. 125 усно
№ 808 письмово
№809 розглянь і поясни як виконали обчислення
Рекомендую переглянути відео за посиланням Ділення круглого числа на одноцифрове число (120:3)
Правило ділення добутку на число
Щоб поділити добуток на число, досить поділити на це число один із множників і результат помножити на другий множник:
(a*b):c= (a:c)*b або (b:c)*a
№810, 811 письмово
№ 814 письмово
Д/з №816, 817
Пройти тест за посиланням Тест
24.03.2020 Вівторок
Тема: Ділення круглого числа на кругле (420:20). Задачі на ділення суми на число. Задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість
Усім учням рекомендую переглянути відо за посиланням
Ділення круглого числа на кругле
№ 818, 819 письмово
№ 820 усно
№ 821 за зразком №820 (обчислити такі вирази:
80:40
640:80
540:30)
№824 письмово
Д/з № 826, 827
Пройти контрольний тест за посиланням Контрольна
25.03.2020 Середа
Тема: Ділення круглого числа на кругле способом добору (90:30) Розв'язування задач вивчених видів. Ділення круглого числа на кругле способом добору (800:200). Задачі на знаходження четвертого пропорційного
Обов'язково переглянути відео за посиланням Ділення круглих чисел способом підбору
№ 830 ст.127 усно розглянути
№831 (2,3 стовпчики), № 832 письмово (способом добору) за зразком №830
№833 письмово (1стовпчик)
Д/З №835, 836
Ділення круглого числа на кругле способом добору (800:200)
№ 838, 839 усно
№ 841 письмово (способом добору) за зразком № 839
№842 письмово (другий стовпчик)
№844 розглянути усно обов'язково
№ 845 письмово (за зразком 844 одним способом на вибір)
Д/з №846 письмово способом добору; №847 письмово
30.03.2020 Понеділок
Тема: Ділення круглого числа на кругле способом добору (180:60) Задачі на знаходження четвертого пропорційного.
Вивчені випадки ділення круглого числа на кругле способом добору. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів задач
1) Переглянути відео за посиланням Ділення круглих чисел способом підбору
2) Прочитати правило у підручнику на ст.131
3) Усно виконати обчислення № 857 ст. 131
4) № 858 ст. 131 письмово
Зразок: 60:10=6 (Усне пояснення: щоб поділити число на 10 треба у числі 60 відкинути справа один нуль)
5) № 859 письмово (стовпчики 1 і 2). Способом добору
Зразок: 120:40 = 3
40*2=80, отже, 2- не підходить
40*3 =120, отже, 3 - підходить
6) № 861 письмово
7) №863 усно
Д/з № 864 письмово (обчислити, користуючись правилом на ст. 131)
№ 865 письмово + повторити табличні випадки множення та ділення чисел
31.03.2020 Вівторок
Тема: Ділення на двоцифрове число шляхом добору (51:17). Задачі на знаходження четвертого пропорційного
№ 866 ст.132 Усно
№867 Усно розглянути і пояснити. Переглянути відео за посиланням Пояснення
№868 Письмово (стопчики 2,3)
№ 869 Письмово (стопчики 3,4)
№ 870 Письмово (стовпчик 2)
№ 871 Письмово
№872 Письмово (без запису короткої умови)
Д/з № 874 ст.133 повторити табл. множення та дiленння
01.04.2020 Середа
Тема: Ділення на двоцифрове число шляхом добору. Задачі на знаходження суми двох доданків з даними, позначеними буквами
1) Переглянути відео за посиланням Відео-пояснення
2) № 877 ст.133 письмово способом добору
3) № 879 ст.133, розв'язати задачу якщо а=5
4) № 881 ст.133 письмово
5) № 882 усно
Д/з № 883, 884 письмово
03.04.2020 П'ятниця
Тема: Правило ділення числа на додаток двох чисел. Складені задачі на 2-4 дії першого і другого ступенів.
1) Обчисли способом добору # 885 Ст. 134
2) Усно, прочитай правило #886 Ст. 134
3) Письмово #887 Ст. 134 зразок #886
4) Письмово # 889 (задача)
5) Усно #890,891
Д/з #892, 893 письмово
06.04.2020 Понеділок
Тема: Ділення на двоцифрове число шляхом послідовного ділення. Задачі на знаходження четвертого пропорційного
1) Повторити правило на ст.134
2) Усно розглянь як виконали ділення (шляхом послідовного ділення) № 895, ст.135
3) №896 письмово (за зразком № 895)
4) № 897 письмово
5) № 898 письмово
6) № 901 письмово (заповни пропуски потрібними знаками + - *:) щоб відповіді у лівій і правій частині були однаковими)
Зразок на фото
Д/з № 902 (за зразком №895), 903 письмово
07.04.2020 Вiвторок
Тема: Вивченi випадки дiлення на двоцифрове число. Побудова прямокутника. Складені задачі на 2-3 дії, які є комбінацією вивчених видів задач
#904 ст. 136 письмово (записати числа через кому)
#905,906,907 письмово
#910 письмово
Д/з 912,913 письмово
08.04.2020 Середа
Тема: Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів дії. Складені задачі на дві-чотири дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.
1) Письмово #914 ст.137 кругові приклади
2) Письмово#915, виконай обчислення зручним способом (послідовне ділення; способом добору; ділення круглих чисел)
Лише стовпчики 1,3,4
3) Письмово #916 (склавши рівняння)
4) Письмово #918 (одним способом на вибір)
5) Вчимось будувати прямокутник за допомогою креслярських інструментів (лінійка, косинець, олівець) .
Побудуйте прямокутник користуючись пам'яткою.
1. Будую прямий кут.
2. Відкладаю на сторонах кута довжину 6см і ширину 4 см, одержую ще дві вершини.
3. Будую ще 2 прямі кути, вершини яких збігаються з отриманими точками.
4. Відкладаю на сторонах кутів довжину 6 см і ширину прямокутника 4 см, одержую 4 вершину.
5. Перевіряю, чи є прямий кут, отриманий у результаті побудови. Якщо є, то отриманий чотирикутник- прямокутник. Ти-молодець.
6) Письмово № 923, знайти значення виразу, якщо а =60, 36,42
Зразок: Якщо а=60 то, а-а:6=60-60:6=...
7)№924,925 усно розглянути (прочитати правила)
Д/З 922,926 письмово + вивчити правила на сторінці 138
4. Відкладаю на сторонах кутів довжину 6 см і ширину прямокутника 4 см, одержую 4 вершину.
5. Перевіряю, чи є прямий кут, отриманий у результаті побудови. Якщо є, то отриманий чотирикутник- прямокутник. Ти-молодець.
6) Письмово № 923, знайти значення виразу, якщо а =60, 36,42
Зразок: Якщо а=60 то, а-а:6=60-60:6=...
7)№924,925 усно розглянути (прочитати правила)
Д/З 922,926 письмово + вивчити правила на сторінці 138
10.04.2020 П'ятниця
Тема Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних дій одного чи різних ступенів без дужок і з дужками. Пропорційна залежність величин: загальна місткість, місткість однієї посудини, кількість посудин
1) Переглянути відео за посиланням Залежність результатів від зміни одного з компонентів дії.
2) Повторити правила на ст. 138
3) Письмово №927 ст.138
4) Задача № 928 письмово
5) № 930 письмово.
Пригадай! Периметр геометричної фігури це сума довжин усіх її сторін. Периметр позначаємо літерою P
6) Повтори назви компонентів арифметичних дій
6) Виконай №933 (запиши письмові обчислення)
7) №934 усно (перевір правильність порядку дій)
8) №935 письмово (лише 2-ий вираз)
9) № 938 усно
д/з №932, 941 письмо
13.04.2020 Понеділок
Тема: Вивчені випадки множення і ділення. Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних дій одного чи різних ступенів без дужок і з дужками. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач
1. Пригадай, як називаються числа при додаванні, відніманні, множенні та діленні.
2. Нагадую, що у виразах, які містять декілька арифметичних дій, в першу чергу треба виконати дію у дужках, далі виконувати дії множення та ділення в тому порядку, в якому вони стоять у виразі, потім додавання і віднімання теж по- порядку ( якщо ці дії є у виразі) зліва на право.
3. Пригадай, як виконати ділення способом добору (переглянь пояснення на ст. 128). Виконай письмово завдання № 943 на ст. 141.
4. № 944 ст. 141 Письмово (стовпчики 1,2)
5. Встанови порядок дій і обчисли значення виразів, ст. 141,№ 945. Письмово.
6. Постав дужки так, щоб рівності стали істинними, ст. 141, № 946. Письмово.
6. Розв'яжи задачу № 948, ст 141, по діях, письмово.
Д/З. Ст.141, № 949, 950 підготуватись до контрольного тесту
14.04.2020 Вівторок
Контрольна робота за темою: "Множення і ділення в межах 1000"
Увага усі обчислення виконувати на чернетці, після завершення тесту фото чернетки відправити мені на вайбер.
Для проходження контрольного тесту відводиться 40 хв, для цього перейдіть за посиланням Контрольний тест
15.04.2020 Середа
Тема: Частини. Поняття частини Утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них. Поняття про дріб, чисельник і знаменник дробу. Знаходження частини від числа. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.
1) Уважно перегляньте відео за посиланям Частини
2) Розгляньте № 952 на ст. 142
- Що означають : половина, третина, четвертина?
Запис чисельника і знаменника розділяє риска дробу.
№ 953 ст.143 (розглянь усно)
Працюємо усно №954-956
№954 Читаємо умову, звертаємо увагу на виділене червоним кольором.
- Числа 7, 15, 20, 50 та 100 вказують на кількість рівних частин, а одна частина - 1, це скільки взяли таких частин.
Отже, одна частина із 7, це буде 1/7
одна частина із 15, це буде 1/ 15
одна частина із 20, це буде 1/20
одна частина із 50, це буде 1/50
одна частина із 100, це буде 1/100
№ 955
- Молоко розлили трьом дітям, це кількість рівних частин.
- Кожна дитина, це одна частина, тому кожен з трьох дітей отримає 1/3 частину молока
№ 956
- 8 частин торту це кількість рівних частин (8/8)
- 7 частин з'їли(7/8)
- Скільки частин залишилось?
№ 958 уважно прочитайте, розгляньте як отримали, 1/2, 1/3, 1/4
Цей матеріал також представлений на відео, посилання на початку уроку
№ 959 письмово (на відео цей номер розглядали з поясненням)
№ 960 письмово (пояснення теж є на відео)
Д/з вивчити: Які числа називають дробами або частинами? Що називають чисельником, знаменником. Що показує чисельник, знаменник?
№ 961, 962 письмово
17.04.2020 П'ятниця
Тема: Утворення і запис частин. Визначення кількості частин у цілому. Скадені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач
1) Пройти тест за посиланням Тест
2) Письмово № 963, записати дробами
3) Усно № 964
4) № 965, 966, 967 письмово
5)№968 письмово
Д/з № 971 (одним способом), №972 письмово
21.04.2020 Понеділок
Тема: Утворення і запис частин. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач
1) Задача №970 письмово, з найти сторони трикутника та обчислити його периметр
P трикутника= a+b+c, де a,b і c сторони трикутника
P геометричної фігури це - сума довжин її сторін.
2) Прочитати та вивчити правило на ст. 147 (знаменник)
Запам'ятай! Чим на більше число поділене ціле, тим менше величина однієї частини
3)Письмово порівняйте дроби № 973

№974 письмово, запишіть частини дробами, порівняйте дроби
(за зразком№973)
№975 письмово, порівняйте дроби
№ 976 письмово (1,2,5 стовпчики)
4) Задача №977, 978 письмово
Д/з №980, 981 письмово + вивч. правило ст.147
22.04.2020 Середа
Тема: Порівняння частин. Побудова кола (круга). Розв'язування складених задач на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.
1) #982 ст.148 обчислити письмово (відповідь попереднього прикладу є першим числом у наступному прикладі)
2) #983 записати дроби, що позначають зафарбовані частини різних кольорів
3) #984-987 письмово
4) #988 письмово одним способом на вибір
Переглянь відео та пригадай!Коло/круг 5) Прочитайте та вивчіть правило на ст.149
Коло це - замкнена крива лінія, яка є межею круга.
# 989
Запишіть номери кіл та номери кругів.
#991 накресліть коло та круг за поданими радіусами, підпишіть побудовані фігури
Д/з #990, #992 + вивч правило
24.04.2020 П'ятниця
Тема: Знаходження частини від числа. Одиниці вимірювання довжини, маси, часу. Задачі на знаходження частини від числа, які пов'язані з іменованими числами
1) #994 письмово
2) #995, 996 письмово
3) #997 письмово за зразком. Іменовані одиниці, за потреби, можна перетворювати у менші: метри в сантиметри, тони в кілограми, хвилини у секунди і
так далі.
4) #998 письмово
Д/з Письмово # 1002,1003 + повторити міри довжини, маси та часу
27.04.2020 Понеділок
Тема: Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження частини від числа
Пройти тест за посиланням Тест
1) Письмово № 1004, записати відповіді через кому у рядочок (як математичний диктант)
2) № 1005 письмово ст.152
3) Письмово задачі № 1006, 1007
Д/з №1010,1011 письмово
28.04.2020 Вівторок
Тема: Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною
1) № 1012, 1013 письмово
2) № 1014 опрацюйте усно, прочитайте і запам'ятайте правило
Якщо прочитане не зрозуміли, перегляньте відео за посиланням Відео
3) № 1015, 1016 письмово
Д/З №1017 усно, № 1021 письмово
29.04.2020 Середа
Тема: Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною
№ 1023,1024, 1026, 1027 письмово
Д/з № 1029, 1030 + підготуватись до С.Р. 04.05.2020 Понеділок
Тема: Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною. Самостійна робота
Пройти тест за посиланням Тест
№ 1033, 1036 письмово
№ 1037 усно
Д/з №1038 письмово, 1039 (за бажанням)
05.05.2020 Вівторок
Тема: Повторення і закріплення вивченого
1) ст. 159 №1,2,3 письмово
Д/з № 5 ст. 159 порівняй письмово
06.05.2020 Середа
Тема: Повторення і закріплення вивченого
1) ст.159-160
№ 11 (записати як математичний диктант)
№ 7,8 письмово
№9 усно (прочитай рівності поставивши правильний знак)
Д/З № 10 письмово
08.05.2020 П'ятниця
Контрольна робота
Виконай тест за посиланням Тест
12.05.2020 Вiвторок
Тема: Повторення і закріплення вивченого
№ 12, 15 усно
№ 13 письмово
Зразок: 456=400+50+6
№14 письмово
Зразок: 600+40+8=648
Д/з № 16, 20 письмово
13.05.2020 Середа
Тема: Повторення і закріплення вивченого
№ 21 усно, розстав знаки так, щоб рівності були істинними
№ 22 письмово, виконай обчислення записом у стовпчик
№24 письмово (1 рівняння на вибір)
Д/з № 30, 29 (1 і 2 стовчики)
15.05.2020 П'ятниця
Тема: Повторення і закріплення вивченого
1) М.д. № 31 письмово
2) № 32 письмово у стовпчик (записуючи кожен розряд під розрядом)
3) № 33 письмово
Д/з № 34,35 письмово
18.05.2020 Понеділок
Тема: Повторення і закріплення вивченого
№36, 38 письмово
Пройти тест (кругові приклади, дії з іменованими числами) за посиланням Тест
Д/з № 39, 40 письмово
19.05.2020 Вівторок
Тема: Повторення і закріплення вивченого
1) Виконай дії з іменованими числами

2) Розглянь малюнок, прочитай правила

3) Пригадай як обчислювати кругові приклади. Першим обчислюємо той вираз, що записаний першим! Наступний вираз той, що починається з того ж числа, що є відповіддю попереднього виразу.
4) Пройди тест за посиланням Тест
Д/з №44,49 письмово
20.05.2020 Середа
Тема: Повторення і закріплення вивченого
1) № 48 письмово (2 рівняння навибір)
2) Перегляньте навчальне відео за посиланням Іменовані числа
3) №50, 51 письмово (одиниці вимірювання можна знайти на форзаці підручника)
№52 усно
Д/з 54 письмово + Тест (додавання і віднімання іменованих чисел)
22.05.2020 П'ятниця
Тема: Повторення і закріплення вивченого
№ 60, 62 письмово
Д/з №67 письмово
25.05.2020 Понеділок
№78 виконайте обчислення усно
№ 79 письмово (стовпчик1,2)
Д/з № 86 письмово
26.05.2020 Вівторок
Складіть, запишіть та розв'яжіть 10 прикладів на віднімання і додавання трицифрових чисел
27.05.2020 Середа
№ 87, 88 ст.171 усно
№90 письмово
Д/з №96 письмово
Тема Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних дій одного чи різних ступенів без дужок і з дужками. Пропорційна залежність величин: загальна місткість, місткість однієї посудини, кількість посудин
1) Переглянути відео за посиланням Залежність результатів від зміни одного з компонентів дії.
2) Повторити правила на ст. 138
3) Письмово №927 ст.138
4) Задача № 928 письмово
5) № 930 письмово.
Пригадай! Периметр геометричної фігури це сума довжин усіх її сторін. Периметр позначаємо літерою P
6) Повтори назви компонентів арифметичних дій
6) Виконай №933 (запиши письмові обчислення)
7) №934 усно (перевір правильність порядку дій)
8) №935 письмово (лише 2-ий вираз)
9) № 938 усно
д/з №932, 941 письмо
13.04.2020 Понеділок
Тема: Вивчені випадки множення і ділення. Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних дій одного чи різних ступенів без дужок і з дужками. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач
1. Пригадай, як називаються числа при додаванні, відніманні, множенні та діленні.
2. Нагадую, що у виразах, які містять декілька арифметичних дій, в першу чергу треба виконати дію у дужках, далі виконувати дії множення та ділення в тому порядку, в якому вони стоять у виразі, потім додавання і віднімання теж по- порядку ( якщо ці дії є у виразі) зліва на право.
3. Пригадай, як виконати ділення способом добору (переглянь пояснення на ст. 128). Виконай письмово завдання № 943 на ст. 141.
4. № 944 ст. 141 Письмово (стовпчики 1,2)
5. Встанови порядок дій і обчисли значення виразів, ст. 141,№ 945. Письмово.
6. Постав дужки так, щоб рівності стали істинними, ст. 141, № 946. Письмово.
6. Розв'яжи задачу № 948, ст 141, по діях, письмово.
Д/З. Ст.141, № 949, 950 підготуватись до контрольного тесту
14.04.2020 Вівторок
Контрольна робота за темою: "Множення і ділення в межах 1000"
Увага усі обчислення виконувати на чернетці, після завершення тесту фото чернетки відправити мені на вайбер.
Для проходження контрольного тесту відводиться 40 хв, для цього перейдіть за посиланням Контрольний тест
15.04.2020 Середа
Тема: Частини. Поняття частини Утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них. Поняття про дріб, чисельник і знаменник дробу. Знаходження частини від числа. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.
1) Уважно перегляньте відео за посиланям Частини
2) Розгляньте № 952 на ст. 142
- Що означають : половина, третина, четвертина?
Запис чисельника і знаменника розділяє риска дробу.
№ 953 ст.143 (розглянь усно)
Працюємо усно №954-956
№954 Читаємо умову, звертаємо увагу на виділене червоним кольором.
- Числа 7, 15, 20, 50 та 100 вказують на кількість рівних частин, а одна частина - 1, це скільки взяли таких частин.
Отже, одна частина із 7, це буде 1/7
одна частина із 15, це буде 1/ 15
одна частина із 20, це буде 1/20
одна частина із 50, це буде 1/50
одна частина із 100, це буде 1/100
№ 955
- Молоко розлили трьом дітям, це кількість рівних частин.
- Кожна дитина, це одна частина, тому кожен з трьох дітей отримає 1/3 частину молока
№ 956
- 8 частин торту це кількість рівних частин (8/8)
- 7 частин з'їли(7/8)
- Скільки частин залишилось?
№ 958 уважно прочитайте, розгляньте як отримали, 1/2, 1/3, 1/4
Цей матеріал також представлений на відео, посилання на початку уроку
№ 959 письмово (на відео цей номер розглядали з поясненням)
№ 960 письмово (пояснення теж є на відео)
Д/з вивчити: Які числа називають дробами або частинами? Що називають чисельником, знаменником. Що показує чисельник, знаменник?
№ 961, 962 письмово
17.04.2020 П'ятниця
Тема: Утворення і запис частин. Визначення кількості частин у цілому. Скадені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач
1) Пройти тест за посиланням Тест
2) Письмово № 963, записати дробами
3) Усно № 964
4) № 965, 966, 967 письмово
5)№968 письмово
Д/з № 971 (одним способом), №972 письмово
21.04.2020 Понеділок
Тема: Утворення і запис частин. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач
1) Задача №970 письмово, з найти сторони трикутника та обчислити його периметр
P трикутника= a+b+c, де a,b і c сторони трикутника
P геометричної фігури це - сума довжин її сторін.
2) Прочитати та вивчити правило на ст. 147 (знаменник)
Запам'ятай! Чим на більше число поділене ціле, тим менше величина однієї частини
3)Письмово порівняйте дроби № 973

№974 письмово, запишіть частини дробами, порівняйте дроби
(за зразком№973)
№975 письмово, порівняйте дроби
№ 976 письмово (1,2,5 стовпчики)
4) Задача №977, 978 письмово
Д/з №980, 981 письмово + вивч. правило ст.147
22.04.2020 Середа
Тема: Порівняння частин. Побудова кола (круга). Розв'язування складених задач на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.
1) #982 ст.148 обчислити письмово (відповідь попереднього прикладу є першим числом у наступному прикладі)
2) #983 записати дроби, що позначають зафарбовані частини різних кольорів
3) #984-987 письмово
4) #988 письмово одним способом на вибір
Переглянь відео та пригадай!Коло/круг 5) Прочитайте та вивчіть правило на ст.149
Коло це - замкнена крива лінія, яка є межею круга.
# 989
Запишіть номери кіл та номери кругів.
#991 накресліть коло та круг за поданими радіусами, підпишіть побудовані фігури
Д/з #990, #992 + вивч правило
24.04.2020 П'ятниця
Тема: Знаходження частини від числа. Одиниці вимірювання довжини, маси, часу. Задачі на знаходження частини від числа, які пов'язані з іменованими числами
1) #994 письмово
2) #995, 996 письмово
3) #997 письмово за зразком. Іменовані одиниці, за потреби, можна перетворювати у менші: метри в сантиметри, тони в кілограми, хвилини у секунди і
так далі.
4) #998 письмово
Д/з Письмово # 1002,1003 + повторити міри довжини, маси та часу
27.04.2020 Понеділок
Тема: Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження частини від числа
Пройти тест за посиланням Тест
1) Письмово № 1004, записати відповіді через кому у рядочок (як математичний диктант)
2) № 1005 письмово ст.152
3) Письмово задачі № 1006, 1007
Д/з №1010,1011 письмово
28.04.2020 Вівторок
Тема: Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною
1) № 1012, 1013 письмово
2) № 1014 опрацюйте усно, прочитайте і запам'ятайте правило
Якщо прочитане не зрозуміли, перегляньте відео за посиланням Відео
3) № 1015, 1016 письмово
Д/З №1017 усно, № 1021 письмово
29.04.2020 Середа
Тема: Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною
№ 1023,1024, 1026, 1027 письмово
Д/з № 1029, 1030 + підготуватись до С.Р. 04.05.2020 Понеділок
Тема: Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною. Самостійна робота
Пройти тест за посиланням Тест
№ 1033, 1036 письмово
№ 1037 усно
Д/з №1038 письмово, 1039 (за бажанням)
05.05.2020 Вівторок
Тема: Повторення і закріплення вивченого
1) ст. 159 №1,2,3 письмово
Д/з № 5 ст. 159 порівняй письмово
06.05.2020 Середа
Тема: Повторення і закріплення вивченого
1) ст.159-160
№ 11 (записати як математичний диктант)
№ 7,8 письмово
№9 усно (прочитай рівності поставивши правильний знак)
Д/З № 10 письмово
08.05.2020 П'ятниця
Контрольна робота
Виконай тест за посиланням Тест
Час виконання 40 хв.
Тест доступний до виконання з 9,00 до 19,00
Тест доступний до виконання з 9,00 до 19,00
Проходження тесту можливе 1 раз
12.05.2020 Вiвторок
Тема: Повторення і закріплення вивченого
№ 12, 15 усно
№ 13 письмово
Зразок: 456=400+50+6
№14 письмово
Зразок: 600+40+8=648
Д/з № 16, 20 письмово
13.05.2020 Середа
Тема: Повторення і закріплення вивченого
№ 21 усно, розстав знаки так, щоб рівності були істинними
№ 22 письмово, виконай обчислення записом у стовпчик
№24 письмово (1 рівняння на вибір)
Д/з № 30, 29 (1 і 2 стовчики)
15.05.2020 П'ятниця
Тема: Повторення і закріплення вивченого
1) М.д. № 31 письмово
2) № 32 письмово у стовпчик (записуючи кожен розряд під розрядом)
3) № 33 письмово
Д/з № 34,35 письмово
18.05.2020 Понеділок
Тема: Повторення і закріплення вивченого
№36, 38 письмово
Пройти тест (кругові приклади, дії з іменованими числами) за посиланням Тест
Д/з № 39, 40 письмово
19.05.2020 Вівторок
Тема: Повторення і закріплення вивченого
1) Виконай дії з іменованими числами

2) Розглянь малюнок, прочитай правила

3) Пригадай як обчислювати кругові приклади. Першим обчислюємо той вираз, що записаний першим! Наступний вираз той, що починається з того ж числа, що є відповіддю попереднього виразу.
4) Пройди тест за посиланням Тест
Д/з №44,49 письмово
20.05.2020 Середа
Тема: Повторення і закріплення вивченого
1) № 48 письмово (2 рівняння навибір)
2) Перегляньте навчальне відео за посиланням Іменовані числа
3) №50, 51 письмово (одиниці вимірювання можна знайти на форзаці підручника)
№52 усно
Д/з 54 письмово + Тест (додавання і віднімання іменованих чисел)
22.05.2020 П'ятниця
Тема: Повторення і закріплення вивченого
№ 60, 62 письмово
Д/з №67 письмово
25.05.2020 Понеділок
№78 виконайте обчислення усно
№ 79 письмово (стовпчик1,2)
Д/з № 86 письмово
26.05.2020 Вівторок
Складіть, запишіть та розв'яжіть 10 прикладів на віднімання і додавання трицифрових чисел
27.05.2020 Середа
№ 87, 88 ст.171 усно
№90 письмово
Д/з №96 письмово








Коментарі
Дописати коментар